Zmajčeki

Zmajčeki

Uzbudljiv i oku ugodan prostor djecu potiče na rad i samoinicijativno učenje. Kvalitetni materijali u sobi dnevnog boravka omogućuju da se dijete osjeća sigurno, zadovoljno, motivirano i sretno.

Atraktivne aktivnosti ključ su za poticanje mašte i kreativnosti. Izbjegavajući šablone, gledajući očima djeteta potičemo djecu da izražavaju svoje doživljaje kroz različite likovne medije.

ISTRAŽIVAČKE AKTIVNOSTI često su i najdraže dječje aktivnosti. Potiču maštu, promišljanje, konstruktivno učenje. To su aktivnosti koje indirektno podučavaju djecu kroz njihova proživljena iskustva.

„Okruženje vrtića esencijalni je izvor učenja djece. Kvalitetno i poticajno okruženje sadržava visok obrazovni potencijal, s obzirom na to da djeca uče aktivno (istražujući, čineći) te surađujući s drugom djecom i odraslima. Bogatstvo i promišljenost izbora materijala djecu potiču na otkrivanje i rješavanje problema s kojima se susreću. Prostorna organizacija bitno određuje i kvalitetu socijalnih interakcija djece međusobno, kao i djece s odgajateljem. Zbog toga organizacija prostora vrtića treba biti usmjerena promoviranju susreta, komunikacije i nterakcija djece. Prostorno okruženje vrtića treba biti ugodno i što više nalikovati obiteljskom, jer djeca u njemu provode veliki dio svog djetinjstva.“ (Slunjski, E.)