Krijesnice
- odgojiteljice: Ema Biber i Lorena Žučko
- predškolska odgojna skupina u koju su uključena djeca u dobi od pet godina i šest mjeseci do polaska u osnovnu školu
RAZVOJNE ZADAĆE
Spoznajni razvoj:
- razvoj složenih kognitivnih operacija i procesa, razvoj apstraktnog mišljenja, rasuđivanja i rješavanja problematike, kreativno stvaranje, razvoj digitalnih kompetencija
- uočavanje veza i odnosa među predmetima i pojavama kao temelj matematičkih i prirodoslovnih kompetencija te podloga za razvoj kompetencija učiti kako učiti
- svjest o onome što nas okružuje
- vježbanje sposobnosti prepoznavanja i pamćenja (radna memorija) i stvaranje radnih navika kao upornost za postizanje cilja kroz manje individualne i grupne zadatke
- poticanje na konstruktivnost u mišljenju, iskustvenost u učenju
Govor, komunikacija, izražavanje i stvaralaštvo:
- glasovna osviještenost, razvoj kompetencija materinjeg jezika, komunikacija jedan na jedan, jedan i ostali članovi u društvu
- bogaćenje rječnika, proširivanje rečenica bez ponavljanja
- obrada priče i slikovnica, monološki i dijaloški govor
- kulturna osviještenost
- stvaralaštvo kroz različite medije izražavanja
- razvoj inteligencija, dijete kao sukreator
Tjelesni i psihomotorni razvoj:
- podržavanje prirodnih oblika kretanja (penjanje, hodanje, puzanje, skakanje, preskakivanje)
- razvoj i jačanje velikih mišićnih skupina, pravilna postura, stabiliozacija pokreta i vješto rukovanje
- razvoj i jačanje sitnih mišićnih skupina šake i prstiju (fina motorika, grafomotorika, okulomotorika) kroz umetanje, pridruživanje, slaganje, klasificiranje, bacanje, modeliranje
Socio-emocionalni razvoj:
- usvajanje, imenovanje, izražavanj i percepcija emocija u socijalnim interakcijama
- razvoj socijalne kompetencije ponašanja (obrazci ponašanja), manira ophođenja
- rješavanje sukoba bez nasilja, čekanje na red i strpljenje u igri uz korištenje lijepih riječi
- razvoj inicijative i poduzetnosti
- obavezno diferenciranje emocija i ponašanja uz razgovor, facijalne ekspresije, refleksi i temperament (važnost samokontrole)
- moralni razvo, prosocijalni razvoj i izgradnja zdravog moralnog stava i sustava vrijednosti
- razvoj pozitivne slike o sebi i drugima, tolerancija i fleksibilnost prema drugačijem