Bubamare
- odgojiteljice: Romana Remus i Ivona Ljubas
- starija (druga) jaslička skupina u kojoj borave djeca u dobi od dvije godine do tri godine i šest mjesec
RAZVOJNE ZADAĆE
Tjelesni i psihomotorni razvoj:
- poticanje razvoja pokretljivosti i tjelesnog držanja kroz sve osnovne i prirodne oblike kretanja (mijenjanje smjera, hodanje uz i niz stube, poskakivanje, pri nošenju predmeta)
- poticanje razvoja složenih senzornih vještina (baratanje predmetima: žlica, olovka, škarice)
- poticanje razvoja psihomotornih sposobnosti kao što su baratanje predmetima, ravnoteža, fina motorika šake i okulomotorna koordinacija
Socio-emocionalni razvoj:
- poticanje pozitivnog emocionalnog stanja te osjećaja pripadanja i sigurnosti
- poticanje na izražavanje emocija i razgovor o istim
- samoregulacija emocija (odgađanje potreba i želja na kratko vrijeme)
- poticanje na suradništvo tijekom rada u skupini i igri
- poticanje prosocijalnog ponašanja (tješenje drugih, pomaganje dodavanjem igračaka)
- poticanje razvoja samostalnosti u brizi za sebe (hranjenje, kontrola fizioloških potreba, obavljanje higijene)
- poticanje razvoja suosjećanja - poštivanje osjećaja i potreba drugih
Spoznajni razvoj:
- razvijati taktilne percepcije prirodnim materijalima
- razvoj vizualne percepcije, imenovanje boja, slaganje prema boji
- razvijati sposobnost uočavanja veza i odnosa među stvarima i pojavama (biljni i životinjski svijet)
- poticati razvoj inicijativnosti i poduzetnosti: rješavanje problema aktivnim isprobavanjem
- poticanje sposobnosti uočavanja količine, brojanje uz pokazivanje, prepoznavanje brojki 1, 2, 3
- razvijanje i podupiranje spontanog izražavanja, stvaralačkih mogućnosti djeteta (istraživanje mogućnosti igre s novim igračkama)
- razvoj pažnje, koncentracije i pamćenja
Govor, komunikacija, izražavanje i stvaralaštvo:
- poticati razvoj artikulacije govora
- poticanje na ispravan govor prema modelu
- poticanje razumijevanje dviju zapovjedi odjednom
- upotreba raznih likovnih materijala za oblikovanje radi razvijanje osjetljivosti za teksturu i boju
- poticanje razvoja šaranja (manje kružne šare)
- poticanje razvoja zapažanja i odabira boja
- poticanje razvoja doživljaja slušanjem glazbe, spontanim pjevanjem i plesom
- razvoj slušne percepcije i osjećaja za ritam